Σελίδες

Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

Week no 2

Τόσο καιρό, καλά δύο βδομάδες και πάμε για την Τρίτη, δεν είναι και πολύς καιρός εδώ που τα λέμε αλλά anyway, μου έλεγαν οι εδώ Έλληνες που έχω γνωρίσει ότι έχει αρκετές προσφορές στα μαγαζιά τώρα που είναι εκπτώσεις αλλά και όλο το χρόνο στα TKMaxx.

Σήμερα λοιπόν πήγα με τον φίλο Γιάννη, που έχει αναλάβει το ντάντεμα μου για τον πρώτο καιρό που είμαι εδώ για να δω και μόνος μου. Στα TKMaxx λοιπόν μπορείς να βρεις παντελόνια Tommy Hilfiger, Camel Active, Lois κ.α. σε προσφορά με 20 ή και 30 λίρες. Βέβαια παίζει να μην βρεις σε όλα νούμερα όλα τα σχέδια αλλά και πάλι θα βρεις πολλές επώνυμες μάρκες, αντρικά και γυναικεία, από παπούτσια και κάλτσες μέχρι και κουστούμια σε τιμές, που ακόμα και αν τις κάνεις σε ευρώ είναι ξεφτίλα. Έχει και είδη σπιτιού, όπως μαχαιροπίρουνα, ταψιά, μικροέπιπλα, καθώς και διάφορα αξεσουάρ για ποδήλατο το οποίο παίζει πολύ στην Αγγλία. Όποιος έρθει Αγγλία λοιπόν καλό είναι να πηγαίνει εκεί για ότι θέλει πρώτα μιας και αγόρασα μια ομπρέλα, ομολογουμένως πολύ καλή, από τα Debenham's με 18 λίρες και βρήκα παρόμοια σε σχέδιο και ποιότητα στα TKMaxx με 8 λίρες. 10 λίρες διαφορά είναι αρκετή για ίδιο πράγμα. Λεφτά μόνο να είχαμε να αγοράσουμε και ρούχα καλά θα ήταν (άτιμε Έλληνα εργοδότη).

Μετά συναντήσαμε μια παρέα φοιτητών γνωστών του Γιάννη. Γενικά οι φοιτητοπαρέες εδώ είναι πολυπολιτισμικές. Είμασταν 4 Έλληνες, ένας Ινδός, ένας Άραβας (μου είπε από που αλλά δεν θυμάμαι) και μια Ρουμάνα, και όλοι πήγαμε και κάτσαμε σε ένα αραβικό καφέ, που είχε Ρουμάνα σερβιτόρα (ότι νάναι). Εκεί μου μπήκε η ιδέα να παραγγείλω τούρκικο καφέ (καμία σχέση με τον ελληνικό). Είναι πιο δυνατός και έχει μέσα κάρδαμο οπότε η γεύση που σου αφήνει είναι έντονη αλλά ωραία. Μου άρεσε αρκετά και μπορώ να πω είναι ο καλύτερος καφές που ήπια από τότε που ήρθα στην Αγγλία.

Στο προηγούμενο post είχα πει επίσης και για κινητό. Τελικά κατέληξα στη Three mobile που με 15 λίρες το μήνα έχεις 300 λεπτά ομιλία, 3000 μηνύματα (μόνο για μέσα στο Ηνωμένο Βασίλειο) και απεριόριστο internet με σοβαρές ταχύτητες. Έβαλα και άλλες 3 λίρες στο λογαριασμό μου στο skype και παίρνω τηλέφωνο Ελλάδα πολύ φτηνά. Βέβαια πρέπει να έχεις smartphone για να έχεις όλα αυτά τα καλούδια αλλά αξίζει. Γενικά οι εταιρείες εδώ δεν έχουν καμία σχέση με την Ελλάδα καθώς είναι πιο φτηνές και πιο σοβαρές.
Θα κάνω μια απλή σύγκριση Vodafone Αγγλίας και Ελλάδας στο παρακάτω ζήτημα.
Στην Ελλάδα είχα πάρει με επιδότηση συμβολαίου ένα κινητό με android λειτουργικό. Έπρεπε να πάρω εγώ και να ενεργοποιήσω τις ρυθμίσεις για internet και mms, ενώ όταν μετά από λίγο καιρό έκανα αναβάθμιση του λειτουργικού η vodafone μου είπε ότι δεν είναι συμβατό με το δίκτυο της  οπότε ήμουν χωρίς internet και mms.
Στην Αγγλία η vodafone με το που θα βάλεις τη sim στο κινητό θα σου στείλει τις ρυθμίσεις άσχετα με το τι λειτουργικό έχεις στο κινητό. Μάλιστα όταν το είπα στον υπάλληλο με κοίταγε περίεργα.
Επίσης τη sim κάρτα που έχω τώρα την παρήγγειλα μέσω internet τελικά και μου ήρθε σπίτι τσάμπα (!!).

Στο θέμα δουλειά τώρα. Εδώ το 8ωρο και το lunch break είναι ιερά. Θα υπάρξει περίπτωση που θα πνιγείς στη δουλειά και ίσως να κάτσεις κανένα μισάωρο παραπάνω αλλά μέχρι εκεί. Την Παρασκευή  είχαμε αρκετή δουλειά αλλά στις 4.30 όλοι, αφεντικά, προϊστάμενοι, όλοι, έφυγαν και έμεινα μόνος μπροστά στον υπολογιστή. Οπότε έφυγα και εγώ. Γενικά αν κάθεσαι παραπάνω σε κοιτάνε λίγο περίεργα. Άλλο "παράξενο" είναι ότι γενικά δεν παραγγέλνουν απ'έξω. Συνήθως όλοι κάτι έχουν μαζί τους από το σπίτι, από κανονικό φαγητό σε ταπεράκι έως ένα σάντουιτς. Αν είναι να γίνει παραγγελία θα γίνει από όλο το γραφείο, όπως κάναμε την Πέμπτη που πήραμε πίτσες, οπότε από τις 1 μέχρι τις 1.30 που ήταν το lunch break πραγματικά δεν κουνιόταν φύλλο. Μετά βέβαια κεφάλια μέσα μέχρι το σχόλασμα.

Αυτό που παρατήρησα είναι ότι τα αγγλικά μου βελτιώνονται μέρα με τη μέρα, αν και ήδη ήμουν σε πολύ καλό επίπεδο. Βέβαια κάνω ακόμα γελοία λάθη και καμιά φορά πάω να μιλήσω σε συνάδελφο και του μιλάω ελληνικά αλλά θα φτιάξει και αυτό.

Την Παρασκευή πρέπει να πάω στο Chelmsford για να βγάλω National Insurance Number. Ξέρω ενδιαφέρει αρκετό κόσμο που θέλει να έρθει αυτό το θέμα αλλά νεότερα για αυτό θα έχω την Παρασκευή. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου